Fredag

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest... men fredag är ändå den dagen som känns bäst! Eller hur var det nu den gick? Spelar ingen roll, denna afton har jag återigen ägnat åt.. Idol 2009

Well, det var lite Postkodmiljonären först varvat med Färjan 3 så det var ganska trevligt. Imorgon blir dock lite av ett problem, jag börjar jobba kl 18... vilket innebär att jag kommer missa Idol, hur ruttet är inte det men jag hoppas att det finns upplagt på internet när jag kommer hem

Nästa vecka blir en spännande vecka, då vet jag nog mer ifall jag kommer att stanna "hemma" ett tag framöver eller inte.. jag ska nämligen på en jobbintervju på ett nyöppnat ställe i Malmö. Var därinne en snabb sväng senast jag var i Malmö, måste säga att det var ganska fräckt.. så det ser jag framemot!

Vi höööörs :D



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0