Härlig tisdag

Linda, som svar på din kommentar kan jag meddela att tisdagens tv-tablå blev grym! :D
Det var så mycket kul så att jag inte ens hann med hälften! Champions League, A shot at love with Tila Tequila och som grädde på moset var det Idol 2009! Jag prioriterade Tila Tequila, fotbollen kan man alltid se i repris och Idol finns på nätet.. enkelt val

Nu har jag ytterligare en grej jag måste titta på, Svenska Hollywoodfruar.. haha, såååå ballt! Anna Anka är bara bäst! De andra fruarna är inte ens glammiga, den tredje är till och med singel... så varför är hon ens med? Sök till "Ensam mamma söker" istället darling, för här passar du inte in!

Annars börjar jag smälta in i mitt arbetslösa liv, man fyller dagarna med sömn och TV.. jag hoppas kunna beta av jobbintervjun jag pratade om tidigare så snart så möjligt så jag vet vart jag ska ta vägen till hösten :)



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0