Hemma hemma!

Nu har jag varit hemma i 1½ dag och idag spenderade jag en heldag i stan, mer än så har jag inte gjort. Börjar redan bli rastlös, haha... helt sjukt! Måste få tag i ett extrajobb så att det inte känns lika tomt :)

Imorgon blir det Malmö och hälsa på lite gamla kollegor, kanske lite shopping på stan.. och ja, sen har man gjort Malmö också

Måste förresten nämna min vansinnesresa hem från Honningsvåg haha, jag blev ju aningen förrvirrad måste jag säga. När jag landade på Alta Lufthavn i början av säsongen var det sjukt litet, ungefär lika stor som kvarterskrogen här runt hörnet... MEN, så när jag skulle åka hem 3 månader senare så har vi en helt ny flygplats. Blev ju aningen nervös och trodde att jag hade hoppat på fel buss, bah ehhh? Är det här Alta eller?

Jag säger då det, bara för att man hittar i Londons flygplatser, buss- och tunnelbanesystem så betyder inte det att man fattar detta helt, kolla t ex den här tidtabellen... den är inte helt enkel att förstå vid första ögonkastet






Fullständigt facit kommer i mitt nästa blogginlägg ;)
Godnatt for now!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0