Jobbintervju osv...

Ditte:
Jag hänger lätt med till Törebodafestivalen 2011!! Lova att leta upp mig när det börjar närma sig så ska jag se över möjligheterna, det kommer bli så grymt haha! Vi kommer röja gatan på samma respektlösa vis som vi gjorde inne på O'neills i London :D

Angelica:
Jag förstår precis vad du menar, tjejerna jag pratade med på festen var också riktigt heta.. lika bra att dra slutsatsen direkt: Det finns nog bara heta människor i byn! :)
Den ena av dem var till och med blond, gissa om jag blev kär... hahaha!


Malmö
Jodåsåatt, idag var jag på en massa ärenden i Malmö... hade planerat in allt i minsta detalj and guess what, jag hann med allting!

Började med en fika med Micke, det har tydligen hänt mycket i hans liv sen vi snackade sist. Han har gift sig, han har ett nytt jobb på G, han ska snart bli pappa så ja... en massa nytt så det var kul att höra :)

Sen åkte jag och bytte min icke fungerande hårddisk som jag köpte häromveckan, fick ut en ny så nu kan jag lägga över lite saker så jag har mina grejer sparade ifall nåt oväntat skulle hända *touch wood*

Då återstår frågan, jobba eller inte jobba på lördag? Gå ut och vara social hade ju varit trevligt, samtidigt kan lite jobb vara trevligt på sitt sätt också... brrr! Härligt att valet ligger hos en själv, det här livet vill jag leva förevigt :D


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0