Känn ingen sorg för mig Göteborg

Eller nä förresten, GÖR DET!

I lördags gjorde jag en insats och gick upp tidigt som fasen och tog bussen till Göteborg, var framme vid 12 och vädret var gött som fan, härligt!

Maria skulle ha födelsedagsfest, eftersom jag hade klickat på "attending" på Facebook så tänkte jag väl att jag kunde hålla mitt löfte, sen bor hon ju med Emelie nu så jag kunde hälsa på henne också.. flera flugor på en smäll :)

Efter lite sushi och ett par rom&eldorado* traskade jag vidare till en annan förfest, dagen innan jag åkte flaggade jag för att jag skulle till Göteborg och en forummedlem på Kolozzeum skulle ha inflyttningsfest och han tyckte att jag skulle dyka upp, och det gjorde jag :)
Tog med mig och min hästsvans till Lindholmen som ligger ett stenkast från Maria & Emelie och var social

Grymt kul blev det faktiskt, jag kände typ ingen där men alla var jättetrevliga. Om inte annat så var där ett dussin nya tjejnamn att hålla reda på, fast jag pratade mest med Malin och Camilla från Töreboda. Ni som läser har säkert inte en aning om vart Töreboda ligger, men det ligger nära Mariestad & Skövde... det fick jag lära mig igår. De satte definitivt Töreboda på Sveriges karta denna afton, det var det enda jag minns därifrån

Vi spelade förresten en hel del Guitar Hero också, och nää... jag blev ingen rockstar den här gången heller :)

Imorgon väntar jobbintervju, och snart ska jag gästa Uppsala och Stockholm so watch out!



Mvh
Chidde


Kommentarer
Postat av: Ditte

TÖRRBODA! Jag älskar Töreboda! Min släkt bor ju där Chiddus! Du får följa med på Töreboda festivalen 2011 (den är bara varannat år) : )

2009-09-21 @ 12:52:47
URL: http://dittee.blogg.se/
Postat av: Angelica

en gång när jag bodde i örebro så gick det en riktigt het kille i min klass från töreboda. men min andra klasskompis snodde honom, och nu ska de gifta sig nästa sommar.

2009-09-21 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0