Mycket nära ögat!

För ovanlighetens skull försökte en jag känner vara lite miljövänlig och cykla till stan istället för att köra bil/åka kollektivt.. han hade en trevlig fika, trevligt sällskap osv men vet ni vad som händer? Han jag känner var millimeter från att bli tagen av polisen eftersom han saknade en framlykta haha! Polisen körde mot enkelriktat och satte igång blåljuset, som tur var så var det tjejen bakom honom som de var ute efter.. för hon saknade nämligen båda lyktorna OCH pratade i mobiltelefon, inte helt okej :)

Enligt Olsson som är cykelgurun i min vänkrets så kostar det 600 kr ifall man skulle bli tagen, vafasiken... 600 kr är ju pengar man inte har råd att bli av med som arbetslös :P

Min jobbintervju blev förresten framskjuten till på måndag, ska bli skönt att veta vad som sker. Jag börjar nämligen sakna London mer och mer för varje dag som går, men för att jag ska kunna åka helhjärtat måste jag få veta mer om Malmö.. därför ser jag verkligen framemot nästa vecka, men innan dess ska jag avverka en helg i Göteborg!

Här har vi kvällens medbrottsling, lägg till lite damm på bilden så är vi mycket nära sanningen eftersom den inte har använts på 1,5 år



PS. den andra medbrottslingen vill helst vara anonym



Mvh
Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0