Täta uppdateringer, we like!

Att jag uppdaterar den här bloggen flera ggr om dagen kan ju bara betyda en sak, grymt mycket tid över, sysslolös, arbetslös och så vidare. Hur många ggr uppdaterade jag den under min vistelse i Norge? Inte alls mycket, det var väl 1-2 ggr eller nåt sånt... eller mja, det blev kanske lite mer mot slutet när jag hade hemlängtan

Nu ikväll insåg jag faktiskt att jag saknar London grymt mycket, innerst inne vill jag nog tillbaka.. men då vill jag bo bra och ha det allmänt chill. Jag vill skapa ett socialt umgänge där, det började så bra med alla grymma kollegor på Rockwell men sen tröttnade jag på jobbet och när jag bytte till York & Albany så var det mest idioter man jobbade med, men jobbet i sig var intressant... jo, och i den vevan trivdes jag väl sådär med boendet. Man kan väl aldrig bli nöjd, nä nöjd ska man aldrig bli för det är ett kvitto på att man är trött på livet :)

Men å andra sidan lockar Malmö/Köpenhamn på sitt vis också... brr!!
Just nu är jag mest förvirrad över min framtid, det märks kanske?

Klockan börjar bli sent nu. men jag måste kolla på Idol 2009 först innan jag kan lägga mig. Har spenderat hela kvällen till att kolla på A shot at love with Tila Tequila, oh yes... hela säsongen finns på MTV's hemsida! Gissa om jag blev glad när jag upptäckte fyndet!! En av deltagarna, Brandi... är en helt okej tjej, synd att hon är lesbisk




Bra va? Döm nu inte henne efter utseendet, hon har en personlighet också!
Man måste följa programmet för att förstå sig på det




Mvh
Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0