Tila Tequila

Grymt snygg tjej!
Grymt snygga kvinnliga deltagare också för den delen, även om alla är lesbiska

Det här dem visar på MTV nu med att hon ska hitta den rätte bland x antal killar och x antal tjejer är ju bara så grymt, haha... en realityshow precis i min smak, må jag säga.
Men tydligen går det här i repris, och det får mig att fundera på vad man går miste om av att bo utomlands och inte ha tillgång till TV. Internet och facebook i all ära, men det här är ju nåt helt speciellt

Postkodsmiljonären är ett annat exempel, grymt kul att titta på också... fast nu senast störde jag mig en del på den idioten som brände en livlina på en instegsfråga där man ville veta vad PSP står för i tv-spelsammanhang. Man borde porta såna människor från att vara med överhuvudtaget

Men det här känns perfekt nu när jag är sysslolös, då behöver jag inte missa nåt avsnitt av a shot at love with Tila Tequila. Fick se en liten spoiler om vad som kommer ske inomkort, många intriger på G... smarrigt värre :D

 

Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0