Uteliv i Helsingborg

Igår var jag ute i Helsingborgs vimmel, om någon hade låtit mig berätta om gårkvällen om 10 år så hade jag berättat om alla gamla vänner jag stötte på... David visste jag att jag skulle träffa, men Slemborg måste jag säga att det var lite av en överraskning, Elin var också lite otippad måste jag säga :)

Linda d'Ebro var nog mest otippad haha, ballare tjej får man leta efter och det är inte precis som att vi "känner" varandra, har väl mest gemensamma bekanta och att hon kände igen mig igår var faktiskt ett under.. jag har ju blivit äldre och låtit håret växa ut sen sist :P

Jag gick förresten 10 kr plus i BlackJack igår, ingen storvinst direkt men det är bättre än att gå back som det brukar gå. Undrar hur det gick för Wai, jag gick ju före honom... så vi får se hur han kommer svara på mitt sms som jag skickade för ett tag sen, jag kan väl gissa hur det kan ha gått hehe!

Jo, men det jag egentligen skulle skriva om var att Helsingborg är en stad full med bönder. Jag menar, hallåja?!
Vi var på Tempel och alla som går ut därifrån får en stämpel på armen, precis som vilket uteställe som helst! En vakt står sen vid dörren och kontrollerar så att alla har den här stämpeln

Jag går in, visar snällt upp min stämpel och blir insläppt. Bakom mig blir en kille stoppad och då blir han förnärmad och utbrast: "Men HALLÅ?! Du känner väl igen mig?!"
Hur tänker man då? För det första så finns här ingen som heter "Hallå", för det andra så passerar det flera hundratals människor så det är väl inte så konstigt att man måste visa upp sin stämpel. Jag säger då det, det kommer dröja en evighet innan publiken här i Helsingborg kommer lära sig hur man ska bete sig



Chidde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0