Vykort

Idag har säkert några av er läsare fått lite post, det ni ser på kortet är stället jag har varit på i sommar... Nordkapp, Norge.

Grattis till Ditte dessutom som fyller år idag!
Jag skickade iväg ett födelsedagskort till henne precis innan jag skulle åka hem, lägg till lite norska leveranstider på det och eftersändningar i Sverige så fick hon sitt kort idag på hennes dag! Hur oväntat var det? :)
Jag säger då det, dålig timing har jag haft många gånger men den här gången gick den raaaaakt in i mål.. precis som Sveriges två senaste VM-kvalmatcher!

Nu kom jag helt plötsligt in på fotbollssnack men det här är viktigt, visst kunde spelet ha funkat bättre men huvudsaken är att vi fick med oss alla poäng den här omgången och nu lever VM-drömmen i allra högsta grad!

Onsdagen är nu helt över, och jag har nu varit hemma i en vecka nu. Visst börjar det samlas myror i byxorna, möjligheterna är oändliga :)
Nu dök det upp ett jobb i London som jag är grymt sugen på att söka, samtidigt som jag har ett rätt spännande ställe i Malmö där jag har ordnat en jobbintervju på.

Men å andra sidan hade det inte heller varit helt fel att stanna i Helsingborg ett tag och börja etablera sig här, ja... som ni märker så har jag inte en susning om vad jag ska göra när jag blir stor :)
September skulle vara en vilomånad, så jag får hålla mig vid det nu... men intervjun ska jag gå på iallafall, annars vore det orättvist mot mig själv

So long!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0