Zuperuppvisning!

Kvällens fotbollsstjärna heter Zlatan Ibrahimovic!

Jag hoppas att han är kry nog till att spela El Clasico, där kommer det stora eldtestet... för Zlatan behöver stå ut och vara skillnaden mot stormatcher också, det är ju så man ökar sitt marknadsvärde :)

Ett mål
Ett stolpskott
En assist (klackspark)

Jag ger honom en 8:a i betyg denna afton

Durna, som är en av mina favoritpjäser i Idol 2009 kom vidare idag.. yey! (Blondinbella-uttryck)
Om inte den där nervositeten släpper snart så tror jag hon kommer ha svårt när det börjar bli tuffare, men heja heja!



Zlatan (från Aftonbladet)



Durna Erdebilci (från Facebook)

Kommentarer
Postat av: angie

jag tyckte hon där durna verkade störig.

2009-09-23 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0