1 manad!

Bloggen har varit tyst i hela tva dagar och 8 timmar. Nej, gott folk.. jag har inte hittat ett jobb.
T har varit pa besok har over helgen och sen har ju D harjat pa Londons gator med sitt gang sa jag har mer eller mindre varit busy. Under helgerna laggs det anda aldrig upp nagra jobbannonser sa har har man bara man-fre pa sig for att hitta ett kneg

Helgen har iallafall varit trevlig, i lordags var jag och T forst pa Academy (fd LAB) over ett par drinkar for att mota upp nagra av mina fd kollegor pa Rockwell. Det var kul att se dem igen faktiskt, jag har ju varit ganska franvarande sen jag borjade pa Y&A och sen senaste manaden har jag varit ganska isolerad i mitt jobbsokande

Efter det sa var det dags att leta upp nalen i hostacken, vi skulle mota upp D och hennes kompisar. Vi hade bestamt att vi skulle ses inne pa O'Neills men det ar inte varldens lattaste stalle att hitta nagon, klubben ar flera vaningar och varje vaning ar packad med folk anda ut till den sista kvadratmetern. Vi hittade D och hennes vanner i kon, precis i det skicket jag forvantade mig att de skulle vara i.

Vi gick sedan for att stalla oss i kon, vakten gjorde klart for oss att det inte gick att tranga sig.. fair enough, jag klandrar inte honom for att han inte vet vem jag ar.. AN :D
Det tog inte lang tid for oss att komma in, men nu skulle vi ju bara hitta D och hennes vanner igen. Man blir latt vilse pa det stallet men man behover bara veta vart man ska leta, for att hitta de har nissarna sa borjar man saklart leta i barerna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0