3 veckor

Idag har det gatt 3 hela veckor sen jag slutade pa Y&A, bloggen har blivit utsatt for en hel del misshandel i form av mitt gnallande. Men nu verkar det lida mot sitt slut, jag tror jag har hittat stallet jag har letat efter.

3 veckor ar faktiskt en jakligt kort period men for mig kandes det som en evighet, jag jobbar ju efter ett tidschema och det har holl mig tillbaka. I och med jobbytet sa kan min plan bli forskjuten i nat ar men jag har inte brattom, jag tror jag kommer stormtrivas pa det har stallet

Jag blev uppringd i fredags, blev bokad direkt pa ett provjobb. Det var liksom snabba ryck, ratt ovanligt att man provjobbar innan att ens ha haft en intervju sa jag var val lite skeptisk till hur seriost stallet var och hur desperata dem ar efter personal. Men jag fick mig en positiv overraskning nar jag kom, fick en snabb rundtur i baren och sen fick jag blanda 4-5 drinkar.. och sa lite fragor kring det, vips sa vart det klart

Inte ett enda onodigt tjafs om att beratta om mig sjalv, varfor jag slutade mitt forra jobb, vad jag har for ansvar, och sant som tar tid utan det var helt straight forward, det var fragor om barkunskap ratt igenom. Tog max en halvtimme, sen var jag valkommen ombord om jag ville

Nu har jag visserligen en intervju till som kom in idag, ska dit imorgon kl 14. Just nu lutar det valdigt mycket at ett hall sa det ska mycket till for att jag ska andra mig. Allt som tillkommer hadanefter ar bara positivt



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0