Eh, okej

Igar nar jag forsokte vara duktig sa var det bank holiday, dvs gymmet stangde tidigt sa det var bara att vanda igen. Gjorde ett forsok till idag och det gick betydligt battre

Jag har forresten varit pa gymmet sa pass mycket den senaste tiden sa att jag har gjort mig igenkand. Folk har borjat nicka och halsa nar man kommer ner.. det ar respekt mina vanner, inget som gar att avundas over... vissa har det naturligt i sig, jag ar en av dem :)

"Hur lange har du tranat?" - Check
"Hur mycket vager du?" - Check
"Hur lang ar du?" - Check
"Tjena, laget?" - Check
"Du var valdigt stark for att vara sa liten" - Check
"Sag till om du behover hjalp" - Check

Sa kan vardagen se ut for en gymkandis av min kaliber, fast inget slar anda det aret i Helsingborg da jag vann en bankpresstavling och fick ett gratis arskort pa Nautilus under Helsingborgsfestivalen. Medlemmar som jag aldrig tidigare hade lagt marke till kunde komma fram till mig under ett pass och fraga: "Visst var det du som vann bankpresstavlingen?"

Och nu har jag fatt for mig att jag ska na samma resultat som jag gjorde forut, det kommer nog kravas en del beslutsamhet. Jag ar ju inte 20 ar langre... liksom liksom liksom, hormonerna har lagt sig pa en stadig niva och kroppen borjar aldras osv.. anledningarna ar manga

Naval, till dagens resultat... ytterligare en liten okning

Knaboj
1 x 90 kg

Marklyft
1 x 135 kg

Bankpress
1 x 85 kg

Chins
7 x kroppsvikt
7 x kroppsvikt
7 x kroppsvikt = 21 repsantal totalt

Dips
30 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt = 55 repsantal totalt

Kommentar
Knabojen var jag mest nojd med idag, jag bommade ju pa 90 kg senast och det kandes bra att jag klarade det idag. Aven marklyften och bankpressen blev en mycket positiv overraskning med en okning pa 5 kg. Nu kommer jag inte gora fler maxlyft pa ett tag, siktar pa att trana pa i 1-2 manader och forhoppningsvis nar jag mina nya mal som ar:

Knaboj: 100 kg
Marklyft: 150 kr
Bankpress: 90 kg




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0