Filmtajm!

Just nu haller jag pa att ga igenom en trilogi, Ong-bak
Thailandsk kampsportsfilm, sag ettan igar och den var ratt bra... har sett halva tvaan nu och det verkar liksom inte som att filmerna hanger ihop alls, jag har tappat den roda traden helt och anda har jag svenska undertexter till :)

Jag har trean och sista delen ocksa, men det finns inga svenska eller engelska undertexter till den an sa fragan ar om man vagar ge sig pa den. Nae, far nog be A oversatta filmen at mig.. hon har ju trots allt bott i Thailand i 6 manader. Forutom att ha atit en jakla massa ris med kyckling och curry sa maste hon ju ha snappat upp lite om spraket far vi hoppas.. KHRAP!! :D



Chidde


Kommentarer
Postat av: A

mai pen rai, phut pasa thai day nit noy kha!

2010-08-14 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0