Glasklart

Nu pa nattkvisten kom jag bara att tanka pa en sak jag gillade med baren jag precis slutade pa, bara fran ingenstans typ. Eller ja, jag vet ju inte riktigt vad jag ska kalla det men som min mattelarare fran hogstadiet alltid brukade saga nar jag fragade nar det var dags att packa ihop och sluta lektionen: "Det gar inte att sluta nar man inte ens har borjat"

Naval, jag gillade iallafall att man serverade Mojitos och ol i Bostonglas. For icke-branschvana sa ar det alltsa glasdelen pa en bostonshaker





Pa alla barer jag har varit pa sa har det har alltid varit en bristvara, oftast har man tva st pa sin station och det ar det optimala antalet. Nar man da rakar ha sonder en sa kan man rakna med att det kan bli jobbigt, inte bara for kvallen utan for ett par dagar framat.. ibland veckor. Till och med i London dar man har snabba leveranser
Det har stallet har ju da staplar av dessa glas, det tyckte jag var kul
De forvarar till och med dessa i frysen for att servera ol i, det ar ganska ballt :)

Men det var ocksa det enda som var ballt dar



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0