Hemma annu en gang efter annu ett provjobb

Det har varit en handelserik kvall ikvall pa mitt provjobb, jag har ofrivilligt fatt se ett stycke orakad penis. Det var ett gang brudar som hade en mohippa och sjalvklart hor en manlig strippa till. Men det var lite too much av honom att plocka av sig allting.. speciellt for oss som ar heterosexuella.

Kvallens hojdpunkt var dock General Managern, hon var valdigt vacker.
Alla som kanner mig vet att jag ar "lite" svag for blonda tjejer, alla som kanner mig en aning battre vet att jag aven ar svag for tjejer med krulligt har :)
Huvudpersonen ifraga rakar da vara blondin OCH krull, eh.. how you dooooin'?
Allting gick helt plotsligt fran 0 till limes h gar mot oandligheten upphojt till 2

Den som har last Matte D och E pa gymnasiet vet precis vad jag menar :)

Men om vi nu ska vara lite allvarliga sa har jag nu avverkat 4 provjobb, har ett provjobb kvar som jag ska ga pa nu pa mandag.. sa jag hoppas jag har ett gig nan gang nasta vecka



Chidde


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv. Sant. Livet blir onekligen lättare om man har pengar.



Tack!

2010-08-01 @ 16:47:01
URL: http://ameesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0