Jobb nasta vecka?

Nasta vecka gor jag forhoppningsvis mitt sista provjobb, det har varit minst sagt turbulent att aka fram och tillbaka i stan pa intervjuer hit och provjobb dit.. jag vill verkligen borja jobba nu och fa en rutin igen, men samtidigt vill jag borja pa ett stalle jag kan tanka mig att stanna ett tag framover. I Sverige ar det lite annorlunda, skulle man dala och trottna pa sitt jobb sa ar man ratt sa bunden.. det finns inte sa mycket annat att valja pa. I basta fall sa tar man sig over den "tradiga" perioden och far upp motivationen igen men i London finns det sa mycket annat som kan locka och det ar val inte helt optimalt for den rastlose

Imorgon ska jag till ett stalle i West End, sa nu ar man tillbaka i hetluften igen efter att ha varit pa Camden ett tag. Jag ser verkligen framemot det har





Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0