Kandisstatus snart?

Haromdan introducerade jag mig sjalv for en av vara receptionister, jag har jobbat i mer an en vecka nu och det dyker fortfarande upp nya ansikten. Hela styrkan ligger pa 180+ personer sa det far helt enkelt ta sin tid.
De senaste dagarna borjar jag alltid med: "Jag vet inte om vi har halsat innan, men jag ar ny har... Chidde"
Det ar lika bra att gora klart for personen att man helt enkelt inte minns.

Receptionisten svarade: Vi har inte halsat innan, men jag vet vem du ar redan.. jag var pa en bar igar, en bartender som jobbade dar berattade om att du hade borjat har

Ok...
Jag kanner till baren hon pratar om, den ligger i Soho... men jag har inte en susning om vem bartendern skulle kunna vara. Det ar inget namn jag kanner vid heller, alla bartenders jag kanner ar enbart de jag har jobbat med har i London och ytterst fa vet om att jag har borjat pa ett nytt stalle.. mycket konstigt! Det har maste vi ga till botten med :)

Watch tower, I think we have a stalker!



Idag korde jag ett latt pass pa gymmet, jag ska nog undvika att trana pa rusningstider.. det ar sa drygt att vanta nar nagot ar upptaget. Sen tar folk extremt lang vila emellan sina set sa att man latt hade hunnit ga och bajsa och komma tillbaka innan de paborjar sitt set

Bankpress
6 x 62,5 kg
6 x 62,5 kg
6 x 62,5 kg

Chins
7 x kroppsvikt
7 x kroppsvikt
6 x kroppsvikt

Dips
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt

Kommentar
Idag kande jag fortfarande lite traningsvark i ffa korsrygg och rygg, darfor undvek jag marklyft och knaboj idag. Mitt resultat fran chinsen bekraftade detta eftersom jag bara lyckades gora 6 reps i sista set, kan mycket val ha varit dagsform men jag tvivlar pa det. Bankpressen gav ett ovantat bra resultat idag, 6:or pa 62,5 kg var helt ovantat aven om sista repetitionen var extremt seg.. jag tror 65 kg kommer bli en svar troskel men nar jag 70 kg nar aret ar slut sa kan jag vara mer an nojd




Chidde




Kommentarer
Postat av: Ditte

STORT : D

2010-08-26 @ 20:18:38
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0