Klipp dig och skaffa dig ett jobb

Sa mina vanner, imorgon kan jag nog komma med ett definitivt besked om hur jobbsituationen kommer se ut framover. Forhoppningsvis sa slipper ni mina tata uppdateringar framover eftersom jag faktiskt kommer ha en syssla

Tanken var att jag inte skulle gora fler provjobb, inte heller ga pa fler intervjuer men nu blev det ett stalle till. Jag vet inte hur intressant det har stallet ar, men man vet ju aldrig forrans man har sett det inifran

Jag har slutat skicka in CV'n nu, jag har tva jobb som ar hogaktuella och bada kanns tillrackligt utmanande och framforallt kul for mig att borja pa. Just nu lutar det at det ena stallet mer eftersom det ar en gnutta battre betalt, dit ska jag imorgon for att diskutera de sista detaljerna

Vad det skulle vara forstar jag inte riktigt, jag blev ju erbjuden jobbet pa plats senast. Vad mer finns det att prata om? Jag far en dalig kansla av vad det kan vara, men tills dess far vi hoppas pa att det handlar om lite pappersarbete som ska fyllas i

Jag aterkommer nar jag vet mer, i varsta fall ar det bara att ladda ett gang nya CV'n till nasta vecka.. borjar ramla in en massa nya jobb nu :)



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0