Muckler

Imorgon kanner jag att det ar hog tid att damma av mitt stackars gymkort pa kvallen om jag inte ska se Inception pa bio med E, det kanns som att det var ett tag sen de fick scanna mitt medlemskort :)

Idag rakade jag namligen surfa forbi en kolozzeummedlems traningsjournal, det ar en online-dagbok man skriver for att kunna bokfora sina traningsresultat for att pa sa vis kunna folja sin egen utveckling. Andra medlemmar kan ocksa kommentera och ge rad pa vagen

En medlem hade lagt upp en videosnutt pa sig sjalv nar han korde marklyft, sjalvklart sa kande jag mig tvungen att dela med mig lite tips pa forbattringar han kunde tanka pa for att kunna maximera sina lyft. Undertecknad var ju trots allt rankad etta i Sverige i sin viktklass och svensk rekordhallare dessutom, om man far skryta lite.

Sa av ren nyfikenhet sa gick jag in pa min egen journal for att se vad jag sjalv brukade skriva for nonsens efter mina traningspass under min aktiva tid, da hittade jag den har bilden som jag inte minns att jag har tagit



Hemma i Helsingborg hos foraldrarnas toalett liksom?
Valdefinierade axlar, helt ok V-form och en julgran dartill

Att spara datumet da bilden togs var en barnlek, jag har kortklippt har.. alltsa i runda slangar 4 ar sen, mycket riktigt: bilden togs i slutet av januari 2006 sa vi snackar om 4,5 ar
Tank om jag hade fortsatt min traning i samma anda, jag hade bannemig kunnat bli Mr Olympia


Som den har herren t ex, forra arets segrare Jay Cutler



Jag vet precis hur ni tanker nu, ni sitter darhemma i era Svenssonfatoljer med era fordomar om att den har mannen sakert har gatt pa tonvis med anabola steroider, fatt liten snopp och inte far ligga. Dar har ni fel, mannen pa bilden far visst det ligga.

Jay Cutler's fru till hoger, Kerry Cutler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0