Press

Nu pa mandag sa "firar" jag en manad som arbetslos, det ar ratt illa faktiskt. En manad ar en jakla lang tid, och veckorna som har gatt har varit en berg och dalbana. Ena veckan har jag massor med jobb pa G, andra veckan har jag ingenting pa G, jag kallar det for deppvecka.. den har veckan har varit en deppvecka.

Igar haffade S mig pa facebook, han har nu ordnat sitt visa och ar jattesugen pa att komma tillbaka till Y&A. Efter att ha snackat ett tag sa slappte jag bomben om att jag inte jobbade dar langre, nyheterna verkar inte ha natt fram till honom.. han trodde inte pa mig och kallade mig lognare.

Ratt manga personer har onskat mig lycka till sen jag slutade, sen har de tagit tillbaka det och sagt: "Men du behover faktiskt inte det, jag tror du kommer lyckas valdigt bra anda."
Speciellt folk fran Y&A, jag tror de lever i en bubbla.. for jag kan behova all lycka jag nansin kan fa nu

Idag vantar en ny intervju och ett provjobb sa vi far se hur det gar. Pa mandag har jag en annan intervju, jag hoppas jag far in fler svar i mitten av nasta vecka annars borjar det bli lite av en kris. Jag ar inte gjord for att sitta hemma har jag markt

Forresten, anledningen till att jag ar uppe sa tidigt ar for att jag ska mota T pa stationen. Hon ar i Manchester med sitt jobb pa utbildning och helgerna ar tydligen tradiga sa hon bokade en spontantripp till London, det var en ratt bra timing tyckte jag, jag kan nog behova lite besok och annat att tanka pa an CV, intervju, provjobb etc

Pa andra sidan av stan sa ar ju faktiskt D ocksa i London, de ar ett harligt gang pa 5-6 personer fran min hemstad. Jag kanner inte alla men en sak ar saker, det ar tunga namn och det ar inga som spottar i glaset.. speciellt om man slapper dem losa i London utan tillsyn. Det ar nog ingen dalig idé for mig att komma ut lite den har helgen aven om jag inte riktigt ar pa humor for det, men men.. det kan ju bara bli battre? :)

Jag maste bara posta en bild pa D och hennes lagkamrater som jag har knyckt fran Facebook. Tjejerna sysslar med en vintersport och bilden ar tagen i sommar under deras uppehall.. jag tror pa det har laget faktiskt, det ar dem vi kommer fa se i OS i framtiden.

Gissa vilken sport de sysslar med, svaret hittar ni pa deras hemsida

"Nothing has even been accomplished without passion"



Kommentarer
Postat av: Ditte

Sötnos!

2010-08-12 @ 19:37:38
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0