Tid ar pengar

Jag vet att M hatar det har uttrycket, jag minns nar hon sa det en gang... pa ett mycket genuint satt, men jag kan inte saga det for manga ganger: Tid ar pengar!
Jag forsov mig och kom en timme forsent till jobbet idag, det kostade mig £0.50 att ringa for och forklara att jag ar fett forsenad pga forsovning, taxin till jobbet kostade £10 (rusningstrafik) och jag kommer antagligen inte fa betalt for min forsenade timme. Nu jobbar jag visserligen heltid, men tank hur mycket det har innebar for en stackars student.. det ar liksom mat for en vecka raknat pa tonfisk i konservburk

For er som inte har mig pa FB sa har jag alltsa ANTLIGEN fatt ett nytt jobb efter en HEL arbetslos och minst sagt rastlos manad. Jag ar helnojd och trivs grymt bra!

Dagens traning har gatt bra, tranade ett latt pass och gjorde ett styrketest som faktiskt gick over forvantan

Bankpress
1 x 80 kg

Marklyft
1 x 130 kg

Knaboj
Hoppade over den har grenen for att lata stickorna vila efter 5 km-rundan sist

Kommentar
Jag kande mig oerhort pigg idag, bankpressen kandes valdigt latt... inom en manad kommer jag nog kunna na 90 kg om jag ar tranar pa bra. Marklyftet pa 130 kg kandes dock ratt maxat, nasta mal blir nog 150 kg
Gymmet borjar faktiskt bli lite kul igen nar man kommer igang.. hoppas det haller i sig lite langre an en vecka bara :)



Chidde

Kommentarer
Postat av: malin

TID ÄR FAN INTE PENGAR! Att du aldrig lär dig.. Din blogg är supertråkig med massa träningssnack.. ;)

2010-08-24 @ 16:23:32
URL: http://walins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0