Tips och Trix

Tips pa Londonbloggar var det ja.

Stina i London ar inte Sveriges basta Londonblogg utan en anledning, Stina ar en av mina nyfunna vanner i London sen jag flyttade hit 2008, i skuggan av alla skor och handvaskor sa har hon aven ett genuint intresse for cocktails. Jag rakar ju vara en cocktailnord sa att eh.. skakad eller rord?

Ingrid Petri tillhor en av mina absoluta favoritbloggar. Det var annu roligare forr da hon bodde i London och bloggade om hennes vardag som personlig assistent at de behovande. Efter en vanda i Indien och nagra lander till sa verkar det som att hon ar hemma i Swedala

Londonhjrta drivs av en stockholmskille, de senaste inlaggen har bara varit stora siffror. Jag tyder det som att det ar nan form av nedrakning, jag ar lite nyfiken pa vad det kan vara... ar det lonedatumet manne? :)

mindthelondoner verkar vara stortskon, nar jag klickade pa lanken visste jag att det skulle bli en underhallande lasstund, bara namnet pa bloggen ar ju hur klockrent som helst

carolinehelenalinnea ar en helt hederlig au pair-blogg, det skrivs om allt som forvantas av en sadan blogg.

loosemeforever har precis kommit till London, extra kul nar man kan folja nagon fran forsta borjan. Ungefar som pa traningsjournalerna pa Kolozzeum :)
Har annu inte luskat ut vad hon har for planer i London an men det framgar val snart. Jag kanner en viss Kissie-varning av det lilla jag har sett, men man skall icke doma hundar efter haren. Jag har gett manga fransman* och italienare* chanser for och bevisa att de inte alls ar sa arroganta som de ar kanda for, sa loosemeforever har sin chans ocksa som alla andra




*Notera ar att ingen fransman eller italienare har lyckats motbevisa nat hittills



Sen vill jag passa pa att gratulera min kare van E som fyller ar idag! Dygnet har slagit over i London nu sa om vi ska vara petiga sa fyllde hon ar igar! Ni har sakert inte en susning om vem hon ar, men om ni har sett och hort sommarplagan "Hej Monika" med Nic & the Family sa ar det hon som ar "Monika" i musikvideon :D

Sorry E, var inte meningen att dra upp gammal groll.. men det var det lattaste sattet att forklara pa det viset ;)

Jag knycker en bild fran FB dar E balanserar ett glas pa nasan, ett trick jag sjalv har forsokt trana pa utan framgang
Blev ratt imponerad forst tills jag sag att far lite stodhjalp!

STORT GRATTS an en gang tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0