Tottenham - Manchester City

Nagon som definitivt kommer fa ligga ikvall ar ju Manchester Citys malvakt Joe Hart.. sjuka TV-raddningar en efter en i arets forsta Premier League match. Sinnes! Han var liksom muren, och Mancini har ju sin malvakt att tacka for.. vore skam att loosa forsta matchen med det miljardbygget till lag

Fran det ena till det andra sa gick jag upp onodigt tidigt idag, jag trodde att jag hade en agenda liksom.. men det var inte forrans pa mandag sa jag tog lite kvalitetstid for mig sjalv pa stan. Det ar helt underbart att ga pa stan vid 11, det ar liksom inget folk alls och framforallt ingen trangsel

Jag kopte en T-shirt av polyester, nya traningsbyxor och ... *trumvirvel* ... loparstrumpor!
Med facit i hand sa kan ni ju kanske lista ut vad planen med allt detta kommer innebara, mer traning!
Ny utstyrsel och nya prylar uppmuntrar alltid, det ar en motivationshojare :)

Sen vill jag aven passa pa att tacka alla som har "gillat" och kommenterat min senaste status pa FB, det varmer oerhort mycket med tanke pa alla ups and downs den senaste manaden. Pga omstandigheterna sa har jag valt att inte kommentera det har for tillfallet




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0