59:an

Den har listan har jag fatt fran C som driver Sveriges basta Londonblogg, klickiz!
Egentligen ligger hon trea i skrivande stund enligt bloggtoppen.se, med all respekt... men det ar liksom en modell (1:a plats) och en PR coordinator (2:a plats) som driver dem bloggarna och hur mycket handlar det om livet i London?

Tanken med den har listan ar att ni ska kanna mig battre efter alla 59 fragor, let's start!

1. Hur gammal är du om fem år? Nu fyller jag ju ar "snart" igen, men om 5 ar blir jag 31 ar gammal!
2. Vem var den sista du träffade? Syrran, hon ville att jag skulle kopa nyponsoppa.. uhm, nej!
3. Hur lång är du? 161 cm eller 5"3 som de sager i det har landet
4. Vilken var den senaste film du sett? Buried, folj mitt rad... hall er borta fran den filmen, tradigare film far man leta efter
5. Vem ringde du senast? British Gas, hade problem med min boiler.. otur!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min kollega C: "Thanx sweetheart, merry Christmas to you as well and lak na jub jub lah :D xxx"
7. Vad är dagens planer? Ta nya bilder till bloggen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa!! Palla sitta och knappa pa telefonen
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Senast jag var hemma i varas
11. Vilken ögonfärg har du? Svarta/Bruna
12. När vaknade du idag? 12:20
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Kanslan man har "hemma" ar ju svarslagen
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute pa nan vischa, jag ar storstadsmanniska
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Da hoppas jag att jag ar tillrackligt nojd med mina aventyr utomlands och se mig sjalv i spegeln och saga att jag ar redo att ha flyttat hem igen
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar
18. Vem fick dig att skratta senast? Alla manniskor som stod utanfor Selfridges kl 10.00 for att koa till Gucci och Louis Vuitton
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag ager knappt nagra CD'n :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? En barbar "12.5 som ar helt fantastisk till mina behov
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nu under vintern har jag sovit i tights och langarmad troja *brr*
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tva
23. Hur många landskap har du bott i? Tva
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Klart, speciellt i tonaren.. nu hander det ratt sallan, man lar ju sig ;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, med strumpor
26. Är du social? Ja, det ar jag fortfarande. Dock inte lika oppen som jag brukade vara for 5-6 ar sen 
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj ar oslagbar
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Investerat i nat bra
29. Tycker du om kinamat? Har aldrig varit nat stort fan, men jag har borjat uppskatta det mer nu i och med mitt nya jobb
30. Tycker du om kaffe? En valgjord cappucino som haller optimal temperatur och lite vaniljsyrup till det, love it!
31. Vad dricker du till frukost? Just nu dricker jag kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Pa magen nar jag ar extra trott
33. Kan du spela poker? It takes a minute to learn, a lifetime to master
34. Tycker du om att mysa? Mmmm! :D
35. Är du en beroendemänniska? Nej, det ar jag inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ett par st, men inga jag haller kontakt med langre
37. Vill du ha barn? Ja, men det maste kannas ratt
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & Kantonesiska flytande, god forstaelse i tyska och skandinaviska sprak
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte an.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, bortom horisonten
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det skulle vara en investering med avkastning, har dock inte hittat ratt an
42. Äger du dyra smycken? Nej, inte intresserad
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, har inte ens provat cigaretter
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En apelsin
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen namnd, ingen glomd.. men svarta manniskor har en tendens till att vara valdigt roliga! Enda undantaget skulle isafall vara Bjorn Gustavsson
46. Välj ett ärr på din kropp? Pannan, min kusin puttade in mig i ett skap nar vi lekte for manga manga ar sen och det blodde som fan. Jag minns inte sa mycket av det mer an att morsan kom fram fran jobbet, vilket jag blev glad over eftersom hon jobbade sa mycket pa den tiden.. plus att min barndomskompis W kom och halsade pa
47. Vad har du för ringsignal? Hehe, hrm... "Simple the best" :P
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nopes
49. Flirtar du mycket? Haha, ja... men ingen tar mig pa allvar!!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt bo, efter att ha tittat pa Tom Dyer var jag tvungen att leka lite med en riktig glasflaska, han har nog aldrig stallt upp pa en tavling utan det har tricket dar han landar flaskan pa armbagen. Ungefar sahar, fast det ser saklart mindre vingligt nar han gor det:



51. Kan du byta olja på bilen? Eh, nej? Det ar knappt sa att jag kan fylla pa spolarvatska
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag ar grym pa att halla hastigheten.. daremot ar jag kass med blinkers
53. Vilken var den senaste bok du läste? DaVinci-koden
54. Läser du dagstidningen? Nej, jag ar han som laser aftonbladet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Imbibe magazine om cocktails, sprit & vin
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Body's egen radiostation med Samir Troudi som gast
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt jobbschema
59. När var du i kyrkan senast? Nar jag var liten och man var tvungen att sjunga julpsalmer pa Adolfsbergsskolan

Det var allt mina vanner, jag hoppas ni ocksa tar er tid och svarar pa fragorna
Man vet ju aldrig, det dyker alltid upp nat nytt som man inte vet sen tidigare!!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0