Back in the game!

Sista jobbveckan innan jag ar ledig fredag och lordag, jag kan knappt minnas nar jag var ledig dem dagarna senast. Det narmsta jag kan komma var val nar jag jobbade pa Hilton i Malmo, da hade vi ledigt lor-son varannan helg

Igar kandes som en bra dag, jag var utvilad och kande att det var dags att besoka gymmet igen. Faktum ar att jag ar ratt duktig nar jag val tar mig dit, har man val tagit de forsta tunga stegen fran sitt bo sa ar det bara nerforsbacke :P
(... aterkommer med resultat langre ner

Idag vaknade jag upp tidigt for att tvatta, ga lite bankarenden osv. Dagen blir sa mycket mer effektiv om man vaknar tidigt och jag har till och med hunnit putsa mina jobbskor :P

Glansiga va? :)



Igar kopte jag aven en shredder!! Grym som f-n ar den, tankte forst skaffa en som aven kunde klara av CD-skivor och kreditkort men den var inte lika snygg och stilren som den har. Jag ar nojd iallafall, den har ar helt okej anda.. upp till 6 ark at gangen och den klarar aven av ihophaftade papper, sla det!!

Och sa lite neonljus som satts igang automatiskt nar man slar igang shreddern, ball funktion I must say :D




19 December 2010

Marklyft
6 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg

Bankpress
6 x 70 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 15 kg
6 x kroppsvikt
6 x kroppsvikt

Dips
6 x kroppsvikt + 30 kg
6 x kroppsvikt
6 x kroppsvikt

Kommentar
Visst kandes det lite tungt att komma tillbaka och borja fran "start", men jag har ett betydligt battre utgangslage nu jamfort med i somras. Jag kor pa samma schema som jag borjade med och ser hur det gar, veckorna fram till nyar tankte jag bara trana sporadiskt for att fa igang kroppen, nar aret slar om kan vi borja titta pa att oka resultaten

Marklyften pa 100 kg kandes iallafall otroligt latt, sniffade pa 120-125 kg innan jag blev sjuk sa 100 kg ar en bra start. 70 kg i bankpress kandes ocksa helt okej, har har jag bara tappat ~5 kg och det tar jag igen ganska snabbt. Chins & Dips ar som kondition, det ar en farskvara och tranar man inte sa kan man inte heller forvanta sig nagra okningar, jag ska egentligen klara alla seten igenom med viktbalte pa relativt enkelt men nu tar jag det hellre lite lugnt an att pressa pa for mycket for att undvika skador etc

Kommentarer
Postat av: sofia

Sista tiden var minst sagt hektiskt men självklart ses vi när jag är tillbaka :) jag ska även försöka hålla igång bloggen så gott det går.



Jag kom tack och lov hem, trots allt krångel. Vi hade nog en hel del tur! Hoppas allt är bra!



God jul och gott nytt år!

2010-12-22 @ 00:55:20
URL: http://ingridsofiaflyckt.blogg.se/
Postat av: Hope

God Jul!



Tack för en bra blogg!

2010-12-23 @ 22:39:10
Postat av: Anonym

God Jul!



Tack för en bra blogg!

2010-12-23 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0