Battringsvagen

De senaste dagarna har jag matt som en apa, inte bara det.. jag kanner mig lite som en apa ocksa for det enda jag har atit till lunch ar bananer for att jag har vaknat upp sent och inte orkat gora nat annat

Nu kanns det anda som att sjukdomen nadde sin topp igar, pratade lite med J pa facebook inatt.. hon ar ju utbildad sjukskoterska nu och basta sattet att bli frisk fran nastappa och halsfluss enligt henne var nasspray och antibiotika. Jag har aldrig varit ett stort fan av nasspray eftersom det ger mig nasblod och antibiotika ar receptbelagt vilket betyder att man maste ga till lakaren for att fa det utskrivet. Det var tva dagar sen jag blev sjuk och nu ar det faktiskt helg, kliniken ar sakert stangd. Jag stannar hellre inomhus och later kroppen tillverka sina egna antikroppar an att ta mig till nat stort sjukhus som jag aldrig har varit pa. Den har gangen ska jag iallafall vara lite mer ansvarsfull jamfort med sist jag var sjuk, att inte varva fest och alkohol emellanat.. rehabiliteringen da tog 2 veckor, det var inte kul

Fran att sen ga fran sjukdom till att skriva om nat helt annat sa tror jag att en av mina nya kollegor har silikonbrost :)
Hon ar ratt tunn och det ar en omojlighet att hon kan ha sa stora brost, de ar dessutom lite val runda (ungefar som handbollar) for att vara akta. Fast vi kanner inte varandra sa bra sa att man kan fraga om det an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0