Dags for ombyte

Jag mar forresten betydligt battre redan, kanner mig pigg och slemmet i luftvagarna haller pa att losas upp. Det har var ju bra, nu kanske jag kan ga pa personalfesten med Y&A pa sondag anda :)
Rehabiliteringen gick betydligt snabbare utan inblandning av alkohol, sist tog det 2,5 vecka att bli frisk.. man lar sig av sina misstag

Idag svangde jag forbi en av mina favoritbloggar som jag inte har varit inne pa lange och den hade blivit aktiv igen!! Det ar min kolozzeumkompis A som har gjort comeback, hon har varit en enorm inspiration for mig som traningsintresserad, inte bara for hennes resultat utan for hennes vilja av stal. Folj henne har

En bild sager mer an tusen ord, fran FB
7 ars skillnad


Sen har jag gjort lite andringar bland Londonbloggarna igen, killarnas bloggar (Dan & Magnus) sitter sakert for de var minsann inte latt att hitta dit och det ar underhallande att lasa dem, samt valuppdaterade.

Angelica aka mindthelondoner kommer jag fortsatta folja, ball pingla alltsa... hon paminner om en av mina basta vanner som ocksa rakar heta Angelica. Kanske inte utseendemassigt men pa sattet att vara, en grej de absolut har gemensamt ar att det inte finns nagra granser nar det ar dags for fest :D

Sofia stannar i London ett tag till, iallafall till jul... nasta ar vill hon prova Oslo i Norge, det ar mojligt att jag kommer folja hennes blogg nar hon ar dar ocksa men vi far se! Jag har forsokt hinta lite om vad jag tycker om Norge rent generellt, det ar nanting jag tycker alla borde uppleva. Daremot maste man ha pa det klara om vad man vill ha ut darifran, annars blir det latt att man hamnar i en ond cirkel



Stort tack till:

Caroline har akt hem till Sverige nu efter ca ett halvar (?) i London som au pair, hon kommer flytta ihop med sin pojkvan i Norrkoping och borja plugga om jag inte minns fel. Det var iallafall kul att folja hennes aventyr, tack for alla bilder och texter under din tid som Londonbo :)

Matilda aka pusspjett uppdaterar inte sin blogg lika ofta langre och det tycker jag ar synd, den var rolig att folja. Men sa ar det ibland, jag vet ju sjalv hur det kan vara... ibland orkar man helt enkelt inte, en blogg ar ju som bast nar man skriver for sig sjalv och inte for nagon annan. Det var ju sa Blondinbella blev stor i grund och botten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0