En hyllning

Istallet for att ata chips och titta pa det 11:e (senaste) avsnittet av Smallville som ar inne pa den 10:e sasongen sa sitter jag har och letar efter intressanta londonbloggar, bara for att klargora hur stor den bedriften ar... (leta efter bloggar framfor Smallville) sa ska ni veta att jag ar ett extremt stort fan av serien, egentligen Stalmannen overhuvudtaget. Jag ar formodligen den enda manniskan i varlden som har samtliga avsnitt av Smallville, dvs alla 10 sasonger i min samling.. men nu valjer jag alltsa att hitta 1-2 Londonbloggar istallet

1. Vem ar hon/han som skriver?
2. Vad skriver hon/han om?
3. Hur valuppdaterad ar den?

Viktiga punkter som maste passa in, under mitt sokande har jag gatt igenom manga potentiella men vissa har fallit bort for att de antingen ar ointressanta personligheter, daligt uppdaterade, fel hobbyn etc etc etc
Jag hade garna foljt icke Londonbloggar ocksa, men for mig kanns det mer spannande att halla mig till den kategorin for da har man atminstone nanting gemensamt, det ar lite som att lata nagon annan upptacka London fran andra sidan av stan.. under resan kanske bloggaren hittar nat intressant eller bra som man sjalv borde prova nan gang, och da gor man det

Jag fortsatter mitt sokande...

I vantan pa att nat kul ska dyka upp sa maste jag skicka en hyllning till en av mina kompisar hemma i Helsingborg. M har en underbar blogg, adressen hittar ni har. Som sa manga bloggerskor och bloggare sa har hon ocksa drabbats av bloggtorka i perioder men sen en tid tillbaka har hon borjat blogga igen och nu ar hon battre an nansin! Jag upplever henne som 10 ggr roligare pa internet an IRL haha, den har videon ar ratt rolig... iallafall for dem som vet vem M ar, for annars kan man latt tro att tjejen pa videobloggen lider av en sjukdom av nat slag





Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har bloggtorka som fan ska jag säga dig! Mitt nyårslöfte får bli att uppdatera bättre :P

2010-12-18 @ 23:16:22
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0