Sluta vara sa lat

Jag maste sluta vara sa lat, antingen nu med detsamma... eller nar aret slar over
Iforrgar hade jag en anledning eftersom jag var ledig, idag har jag inte gjort ett jack shit forutom jobbet. Det kanns oerhort tradigt eftersom jag hade kunnat tvatta, trana eller gjort en massa annat nyttigt.. istallet mos jag under mitt varma tacke, slumrade till lite da och da innan det var dags att ga upp och ga till jobbet. Berodde det pa vadret? Jag vet inte

Framforallt gymmet vill jag ta tag i nu, igen.. efter sisadar x antal forsok i ar. Jag betalar en omansklig summa pengar varje manad utan att jag utnyttjar det, det ar inte okej. Jag vet ju att jag kan om jag vill, i sensomras da jag precis hade fatt nytt jobb och fick in nya rutiner gick det ju skitbra, men efter en sjukdom och en sjukdom till sa ar vi nu tillbaka dar vi borjade igen. Men jag har goda forhoppningar, lyckades jag komma tillbaka forsta gangen sa kan jag komma tillbaka igen.. now let's do it!

Somliga borjar sitt nya liv den 1 januari, vissa borjar sitt nya liv pa en mandag.. jag paborjar mitt liv lite mitt i allting, dvs imorgon.. fredag

Nu sover jag, godnatt



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0