Snabb update!

Den lokala tiden ar 00:33 och jag borjar visst tidigt imorgon sa jag tankte smyga in ett kvickt inlagg. De senaste dagarna har jag som sagt hallt pa med att andra om bloggen litegrann, det ar faktiskt ratt kul.. for man sitter i timmar for att fa ratt pa en bild i Photoshop och kanslan man far nar man ar nojd ar obeskrivlig :) For nagon som har en klar idé och vet hur man gor fran forsta borjan kan sakert fa det gjort pa 10 minuter, i mitt fall ar det inte sa.. nar jag nastan var klar med nagonting sa ploppade en ny idé upp och sa skrotade man allt arbete dar haha, hrm.. det hande ett par ggr igar :) Men just nu kanns det valdigt bra, jag hoppas pa att skriva mitt nyarsinlagg i den nya designen!!! Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0