Snog

Haromdan var jag och lunchade med syrran i China town, vi forsoker traffas en gang i veckan for en liten catchup.. aven om vi ar grannar sa vill jag inte pasta att vi ses oftare for det. Efter lunchen bestamde vi oss for en dessert, vi har nog hunnit beta av ett par dessertstallen sen jag kom till London.. en av mina favoriter hittills ar saklart Haagen Dazs, men nat vi inte har provat ar Snogs. Jag vet inte om det finns i Sverige men det ar en form av yoghurt, frusen yoghurt.. paminner valdigt mycket om mjukglass. Man far det i en bagare och sen valjer man topping till

Jag valde en Snog med chokladsmak (finns aven i naturell och Green tea) och till det hade jag jordgubbar, hallon och chokladhjartan. Man kan tro att chokladhjartan och chokladyoghurt ar lite kaka pa kaka, men det ar en fortrafflig kombination, speciellt nar du har en valdigt rik och mork choklad



I sondags var jag forresten pa den har personalfesten med mitt forra jobb som jag namnde, som vanligt holls den pa Proud i Camden. Ratt sa fantasilost faktiskt, de abonnerar stallet varje ar och det gar helt enkelt ut pa att man ar dar och dricker i ett par timmar, blir aspackad och gar hem.. det kan vara trevligt det ocksa, aven om jag foredrar diverse teman, finmiddagar, lotterier, lekar, aktiviteter etc.. mina basta minnen fran personalfester var nar jag jobbade pa Hilton i Malmo, oslagbar etta pa listan. Personalfesterna var mycket mer an en fylla, det var gemenskap, team building och allmant mys

Jag var anda valdigt glad over att jag gick pa Y&A's personalfest, mycket har forandrats sen jag slutade dar i somras.. framforallt en hel del ny personal sa det var trevligt att traffa dem. Det behovs inte mer an en formell introduktion, efter det kanns det som att man har varit kollegor och kant varandra i evigheter

Lat oss saga att jag saknar Y&A litegrann, det gor jag. Men anda inte tillrackligt for att tanka mig att komma tillbaka, jag lamnade fragan obesvarad ett flertal ggr i sondags.. det kanns iallafall bra och veta att dorren alltid star oppen ifall jag skulle andra mig, om inte annat sa var det ett kvitto pa att jag gjorde ett gott intryck under min tid dar :)

Nu ska jag kolla pa Smallville och sova, godnatt!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0