Thai

Haromdagen undrade C om min framtida flickvan kommer vara en kines, ingen fraga man far varje dag precis men hur ska man svara pa det? Jag kan inte sitta har och saga vilken nationalitet min annu icke existerande flickvan kommer att vara, men en fraga kraver ett svar

Jag scannade av C fran topp till ta, kladde av henne med blicken och menade att min framtida flickvan formodligen skulle komma fran Thailand och refererade till henne sjalv. C ar en rolig tjej, hon kan vara lite ego... men aven egotjejer kan rodna och bli nervosa ibland ska ni veta :)

Apropa Thailand sa var jag och syrran pa Busaba haromdan, en valdigt poppis restaurang vid Selfridges dar man maste koa for att komma in. Det tog 25-30 min for oss att fa ett bord, stallet var packat. Det var helt klart godkant, men inte mer an sa... jag hade nog inte koat en gang till for att komma in for sa bra var det inte. Jag tror vi hade en svensk servitris (Hej Hanna)

Jag var turist och var tvungen att knappa en bild. Pinsamt, jag vet... men vad gor man inte for att liva upp den har bloggen? :)


Fried rice med rakor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0