Var det nodvandigt?

Haromdan nar jag var ledig gick jag en vanda i stan, tydligen sa tyckte jag att jag behovde nya traningsklader.. igen. Vad det nu ska vara bra till kan man ju undra, men planen var ju att jag skulle trana mer nasta ar sa det skadar nog inte att ha andra outfits for lite ombyte

Jag brukar inte bry mig om hur jag ser ut nar jag tranar faktiskt, men just pa det gymmet dar jag tranar nu sa tror folk att det ar en catwalk dar man visar upp den senaste kollektionen.. speciellt brudarna. Till skillnad fran gymmen jag har varit pa hemma i Helsingborg sa kanns det inte som att brudarna behover trana har, manga av dem ar redan i en fantastisk form och hade jag fatt placera dem nanstans sa hade det varit i kategorin: Optimal kvinnokropp.

Somliga njuter av att visa upp sig, det later dumt.. men jag stor mig lite pa en av instruktorerna som tvunget alltid maste instruera i sin topp som mer paminner om en sport-BH an en topp. I den outfiten syns hennes platta och valtranade mage, till det har hon joggingtights saklart.. som visar hennes valformade gluteus, men det sjukaste ar att hon har ett larsvep som sopar mattan med manga killar pa gymmet (killarna har i England tranar inte ben sa det ar egentligen ingen stor bedrift)

Min poang ar: ok, du ar valtranad.. men so what? Kul for dig :)

Naval, nu ska jag ta mitt bittra jag och overga till en incident som hande haromdan
For forsta gangen i karriaren sa har jag "vaskat", det blev en halv flaska Bollinger Special Cuvee
Jag hallde aldrig ut den, men det ar egentligen ingen skillnad for gasten lamnade tillbaka den trots att han hade betalt den

Det har var under en lunch da han satt och vantade pa sitt sallskap, han tittade pa menyn och bestallde in en Bollinger som jag fo anser vara en prisvard champagne, man far mycket for pengarna. Jag presenterade den enligt sedvanlig procedur, lat honom smaka av den och han var nojd och godkande den. Efter ett och ett halvt glas in pa flaskan dok hans tva vaninnor upp, han bad om menyn igen och bestallde in en flaska Krug och bad mig byta ut Bollingern. Min forsta reaktion var: uhm, ok?

For den som inte ar orienterad i djungeln med bubbel sa ar Krug en prestige Champagne som oftast anses ligga lite over t ex Dom Perignon i pris, nu ar champagnen lite billigare i England men ska man ha en Krug ute pa krogen i Sverige sa far man nog hosta upp en 3000 kr. Ofta man lagger dem pengarna pa en lunch liksom... men vill man imponera pa kjoltygen sa far man val lov att gora det, alla har ju sitt satt att charma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0