4:e februari

Bloggen känns rätt labil på sistone, har varit mycket annat i huvudet så den har liksom inte prio 1 längre :)

Var ute på lite drinkar med Ewa igår efter jobbet, svårt att beskriva hur en Jack Daniels & coke slank ner men trevligt var det.. vi gick förbi ett hak i Camden och träffade på några av kockarna som också var ute på en avkopplare och vi bestämde oss för att hänga lite med dem. Blev lite förvånad över att de visste vem jag var, jag har ju aldrig hunnit introducera mig eftersom det är så många av dem, dålig ursäkt men ändå. En vanlig kväll står det liksom 10 st av dem och svettas och då är det ändå bara halva styrkan typ :)

När kockarna drog hem gick vi till en cocktailbar några steg bort, det blev margaritas :D
Barchefen tog vår beställnig och tyckte att jag såg bekant ut, han undrade vart han hade sett mig och det kan ju ha varit så att han har sett mig på Y&A så där trillade poletten ner

Det är nu ett faktum, jag är lokalkändis i Camden :)
Förra veckan tog jag emot en frilansjournalist från Olive Magazine som ville skriva en artikel om baren, tidningen är mest en matguide men har även en drinksida också så vi får väl se när den kommer ut

Hittade en gammal artikel på nätet om Hilton i Malmö, enjoy :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0