En glimt tillbaka...

... till Nordkapp!

Blev nyligen taggad på Facebook av en fd kollega, som numera är en god vän :)
Inga frågor kommer att besvaras angående solglasögonen, de är inte mina och jag har inte en susning om vart man kan få tag på såna

Hoppas du har det bra i Uppsala fröken, tusen kramar från London :)




Just det, igår var det ju som sagt Alla Hjärtans Dag.. måste bara berätta om en händelse som inträffade vid lunch på jobbet :)
En kille hade bokat ett bord med sin flickvän, hon var väl en 7,5:a på 10-skalan... då ser man väldigt bra ut.
Iallafall... deras bokning fanns inte med, för att de ens skulle få plats i ett redan fullspäckat schema så fick de ett lågt bord i baren, frågar ni mig så är det inte världens bästa bord för parmiddag men hellre det än att sitta vid ett bord utanför damtoaletten

Tjejen såg klart besviken ut, när hon gick ifrån baren för att gå till sitt bord såg man hur ledsen hon var. När de hade satt sig ner kort efteråt så började hon gråta :/
Jag tyckte det var synd, tänk er en sån vacker tjej... such a waste, varför vill man vara med en tjej som gråter för en sån liten skitsak? Sen är ju Alla Hjärtans Dag sjukt överreklamerad också, varför skulle gårdagen vara så mycket mer speciell än alla andra dagar då man går ut med sin bättre hälft?

MEN, läs det här... det dröjde inte länge tills henne pojkvän också började gråta!! HALLÅJA?! Är det nån som har dött?

Då gick jag till min kollega Rachael och sa, alltså du... det här handlar inte om bokningen, de håller på att göra slut!!
Hon envisades om att det visst handlade om bokningen, så vi skakade hand och slog vad om att de antingen skulle stanna för lunch eller så reser de sig och går nån annanstans. Jag satsade såklart på att de skulle resa sig, förloraren skulle sen få göra alla kaffebeställningar tills vi slutar... jag förlorade, och det var inte kul

Jag gjorde mig redo för att ta mitt straff, man är ju en gentleman och då håller man sitt ord. Men så erbjöd hon sig att hjälpa till ändå och så sa hon: Nämen sluta, jag hade aldrig låtit dig göra all kaffe ändå.. jag tror du hade gjort likadant om det hade varit tvärtom

Haha, hade jag gjort likadant? Hrm... hrm... eeeh, nej :)

Vad lär vi oss av detta?
Om du är kille: Skaffa aldrig en tjej som bölar av en liten skitsak
Om du är tjej: Skaffa aldrig en kille som bölar av att du bölar av en liten skitsak



Chidde

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahahahahahahahaha! Om min kille hade bölat för att jag hade bölat hade jag slått honom. Be a man för fan! Fast sen bölar jag ju inte såklart.

2010-02-15 @ 15:20:34
URL: http://angeelicasvensson.blogg.se/
Postat av: Den fulla tjejen på bilden...

Hahahahaa orka outa mig för alla dina fans! :P Det är för övrigt Loves solglasögon... När kommer du o hälsar på oss här i Uppsala? Sökt NC i sommar? Katti hälsar! kramkram

2010-03-21 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0