Now official

Idag överöstes jag av gratulationer från mina kollegor när man gick ut med att jag har blivit head bartender, det har ju "bara" gått en vecka sen jag började, många var glada för min skull så det kändes bra att ha deras stöd.

En av servitörerna kom fram till mig senare på kvällen och undrade hur man skulle tilltala mig hädanefter, om det skuller vara sir, mr eller annat fräsigt.. jag föreslog 'broder'
Det är precis så jag vill att folk ska känna, vi har redan handfull managers med diverse titlar och med den skandinaviska bakgrunden och mentaliteten jag har så finns det ingen anledning att vara formell. Vi skojade ju såklart, hade jag varit allvarlig så hade han varit tvungen att kalla mig GUD utan några diskussioner (förkortning av gudomlig, för det är jag)

Nästa projekt blir en ny cocktailmeny, det kickar alltså igång med en rivstart här så bli inte förvånad om jag är borta i ett par dagar



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0