Sömnlös

Brr, kom hem från jobbet vid 23-tiden idag.. satt uppe på MSN ett tag med Malin, hon satt uppe för att hon vaknade av sitt eget snor (uhm?)
Men... (MEN!) jag tror ju att hon satt uppe och väntade på att jag skulle komma hem, det tror jag :)

Iallafall, efter en liten stund av nonsens så bestämde jag mig för att lägga mig och nu är jag uppe igen.. blott 2-3 timmar efteråt. Känns rätt sunket faktiskt eftersom jag vill vara pigg när jag vaknar.

Har ju tagit ledigt dagen till ära för att gå på en provning med Tanqueray, ska bli intressant att träffa Master Distillern i egen hög person. Det känns extra viktigt att veta nåt om Tanqueray eftersom vi har den som husets gin, i Sverige är den ganska ovanlig eftersom den är ganska dyr för att vara lönsam. Om jag inte minns fel så hade jag lyxversionenen Tanqueray no. Ten på Hilton innan jag stack, men för att vara helt ärlig så gick den aldrig åt eftersom ingen kände till den + att den var tvungen att ligga runt 29 kr per centiliter för att vara lönsam. En drajja på den går ju loss på drygt 180 pix, det händer inte ofta :)
Fast nu var det också 2 år sen jag jobbade i Sverige, så jag måste säga att jag är kass på trenderna

Idag hade vi förresten en inspektör från Michelin på besök, undrar om de tyckte att vi var värda en plats i deras guide 2011 :)







Chidde

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha! slemborg

2010-02-06 @ 01:05:44
URL: http://walins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0