30 frågor om året 2009

Det är bara att välkomna Elin till min blogg, visste inte ens att hon läste den och frågorna är tagna från hennes sida om det gångna året 2009, svaren är mina egna.. enjoy :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Censurerat :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag skulle börja gymma igen men det blev aldrig kontinuerligt 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Megan och Duran blev föräldrar till Laylah
4. Dog någon som du kände?
Michael Jackson
Patrick Swayze
5. Vilka länder besökte du?
Norge, Sverige, England
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Sommar!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1:a september, min sista arbetsdag i Norge och början på en 2 månaders lång semester i Sverige 
8. Vad var din största framgång 2009?
Jag lyckades ta mig igenom jobbet i Norge, trots omständigheterna
9. Största misstaget?
Jobbat för mycket och ägnat för lite tid åt vänner, familj etc
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss och lätt förkylning
11. Bästa köpet?
Mitt strykjärn, £24 (grymma pressveck)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fiskade, känslan när man får fisk är lite speciell :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga - Pokerface
15. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit i Sverige mer
16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig
17. Hur tillbringade du julen?
Med syrran
18. Blev du kär i år?
Nej
19. Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel, Idol 2009, I Zlatans fotspår, Lyxfällan, Anna Ankas Jul, Svenska Hollywoodfruar
20. Bästa boken du läste i år?
DaVinci-koden av Dan Brown, den enda boken jag har läst (tack Ditte)
21. Största musikaliska upptäckten?
Nej
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ipod shuffle
23. Något du önskade dig men inte fick?
Blå himmel, grönt gräs och fred på jorden
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Minns inte, var på China Town och åt med syrran iallafall
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid nåt som skulle gjort det bättre
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stiligt
27. Vad fick dig att må bra?
Chokladcroissanter och Brieostar
28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Katie Hudson (ca 12 miljoner googleträffar)
Karaktären i "How to loose a guy in 10 days" är fantastisk :)
29. Vem saknade du?
Finns så många, men... Anna kanske?
30. De bästa nya människorna du träffade?
Otroligt många med tanke på att jag har varit överallt och ingenstans 2009, jag gör nog mig själv en tjänst av att inte nämna några namn, risken att glömma någon är nämligen obefintlig och det gillar jag :)


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0