Avatar

Igår var jag på Imax och kollade på Avatar 3D, biografen är den största i Storbritannien med en bildyta på 20m x 26m och ljud på 11,600W så gissa om förväntningarna var höga! Inte minst filmen har ju fått största publicitet bland folks facebookstatusar, det måste ju betyda nåt (haha, uhm.. ehh?)

Jag måste säga att filmen var bra, efter att ha blivit £14 och 165 minuter fattigare och en upplevelse rikare så kan jag bara konstatera att det var värt det... men det var ingen wow-effekt. Nu var det ett tag sen jag var på SF's biograf hemma i Helsingborg, men Imax kändes inte så mkt större om jag ska vara helt ärlig.


Chidde



Kommentarer
Postat av: Malin

Avatar är grym!

2010-01-08 @ 01:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0