Busy busy!

Sorry för den långa tystnaden den senaste tiden, har haft mycket i huvudet och allmänt frånvarande. Både när det gäller bloggen och gymmet faktiskt, hejdå bloggkändis? Hejdå nyårslöfte? Näädå, jag ska faktiskt till gymmet idag innan jobbet

Angående jobb så har jag äntligen fått ett konkret erbjudande som Head Bartender, ett steg som jag typ har väntat på ända sen jag sa upp mig på Rockwell för ca 9 månader sen (usch, tiden går snabbt)
Jag har funderat väldigt länge över det och vägt fördelarna och nackdelarna, efter att ha mailat och ringt runt till en handfull viktiga personer så har jag bestämt mig: it's a YES :)

Man kan undra vad det är jag tvekar över när jag borde vara överlycklig, allt jag har att säga är att pengar löser många världsproblem och det hade även löst min huvudvärk de senaste två veckorna pga att jag har funderat på det här. Jag har iallafall kommit fram till att det absolut är värt mödan, jag har varit här i 5 månader allt som allt och det är en ganska kort tid för att bli uppflyttad, det visar ju hur mycket de tror på mig så det ser ljust ut inför framtiden. Nä men om man tänker efter, det skadar aldrig att prova




Chidde

Kommentarer
Postat av: Plän

Nice! Grattis chidde!

2010-02-02 @ 09:45:11
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0