Första misslyckandet!

Idag äro årets första misslyckande, tanken var att jag skulle till gymmet igår men jag tyckte att jag var värd en extra vilodag eftersom jag kände mig mör efter senaste passet. Idag blev det helt enkelt inte av, jag sitter ju här.. :)

Fast bakgrunden till det var att jag aldrig somnade förräns vid 6 inatt, cappucinon jag drack tidigare gjorde ju sitt och pga sömnbristen känner jag mig inte så sugen på att röra mig. Jag börjar ju jobba om 2 timmar, känns inte lönt att stressa även om jag säkert hade hunnit.. så en powernap på detta istället, so long!!


Chidde


Kommentarer
Postat av: Malin

Vafan det är ju roligt att träna Chidde! :)

2010-01-10 @ 00:07:34
URL: http://walins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0