Krasslig (del 2)

Hrm, jag var tydigen inte krasslig alls nu när jag vaknade upp imorse.. vilket innebär att det visst blir ett gympass idag utan några ursäkter :)

Helgen har varit halvgalen på jobbet faktiskt, fattar inte vart allt folk kommer ifrån? Det är liksom början på året, folk ska sitta hemma och vara fattiga efter jul- och mellandagsrean men uppenbarligen inte, här vart det liksom full rulle igen.. trevligt

Häromveckan slutade en av våra barbacks hos oss, han tackade för sig och inför kollegorna sa han precis det han tyckte: "Chidde, du är den bästa bartendern jag har jobbat med.. det har varit ett nöje"
Jag tackade ödmjukast, för sån är jag... ödmjuk ;) (NOT!!)



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0