Låt den aldrig stå!

Igårkväll när jag kom hem från jobbet kände jag lite hunger, en chokladcroissant på det hela var givet! Yummy yummy in my tummy :)
Men den jag åt igår höll inte standarden alltså, inget fel på bageriet så det är inget jag kommer gå till botten med men jag vill bara lyfta ett varningens finger på hur croissanter bör förvaras och det är rumstemperatur

Jag hade lagt min vid fönstret och 10 av 10 byggnader här i London håller inte riktigt samma byggkvalité som i Sverige rent generellt så det drog ju såklart in kyla även om fönstret var stängt, vilket resulterade i en något hård croissant. Den gick att äta, men dock inte samma upplevelse och man har ju haft bättre för 94 pence (ca 12 kr med dagens kurs)


Chidde




Kommentarer
Postat av: malins

Livet är hårt för små croissanter.

2010-01-07 @ 01:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0