Min chef bloggar

Häromdan snubblade jag över en mycket trevlig blogg som uppdateras flitigt av min tidigare chef, min första tanke var att hon säkert bara hunnit skriva några enstaka inlägg i förbifarten.. inte en chans att hon skulle ha tid med sånt tidsfördriv :)

Tänk er en etablerad dam med heltidsjobb, hus, man och tre barn. Hur ofta har man tid över? Men tydligen så finns det utrymme för det, den bloggen är nämligen 10 ggr mer regelbunden än den här
Hennes blogg handlar mycket om vänner- och familjeliv och handboll, helt oväntat inte alls mycket om jobb... lägg sen till att det används ett modernt språk för att beskriva vardagen. Typ som OMG, IRL etc :)

För alla som vill veta hur ett liv kan se ut med husrenovering och tonårsbarn varvat med socialt umgänge och vänner, LÄS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0