Paradise Hotel

Den senaste tiden har jag ju investerat lite pengar i chokladcroissanter, medans jag äter mina chokladcroissanter så brukar jag titta på Paradise Hotel. Jag har ju inte svensk TV så allt som går streamat på TV-kanalernas hemsidor är 100 ggr mer spännande nuförtiden

För ett tag sen kom det in en stjärna, Erika Johnson
Blond, jättesöt och smart tjej.. vissa av deltagarna i huset tyckte sådär om henne eftersom de tyckte att hon ansåg sig själv vara bättre än alla andra, vilket jag tycker är sant för det är/var hon också!

Hon menar att hon är en framgångsrik bloggare och jobbar med fastigheter, känns det inte lite som att Paradise Hotel var ett nerköp? Varför vill en så framgångsrik tjej beblanda sig med studenter, arbetssökande och bartenders? Nu klankar jag ner lite på mitt eget släkte, men bartenders har en tendens att vara med i såna program :)

Om jag minns rätt så får vinnaren 250.000 kr, för många är det jättemycket pengar och det är mycket pengar för mig med men det är inte tillräckligt för att offra en karriär och stolthet. Vad jag försöker säga är att man borde ta dessa människor med en nypa salt om de nu påstår att de är så framgångsrika som de säger.. varför bekymra sig om att vinna Paradise Hotel? 250.000 kr är ju kaffepengar om du hade frågat Blondinbella, som ju faktiskt ÄR en framgångsrik bloggerska :D


Att titta på Paradise Hotel är som att gå på Zoo, man tittar på ett gäng apor i en bur som äter, dricker och parar sig. Det är väl alltid kul att gå på zoo? Därför finner jag det alltid underhållande att titta på Paradise Hotel :)


Chidde


Stureplansprofilen Erika från Paradise Hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0