Seger

För att hålla mig uppdaterad om Sverige och Helsingborg så brukar jag gå in på hd.se när jag har tid över, idag är en sån dag. Tittade på ett klipp där Caroline Seger berättar lite om tankarna inför flytten till proffslivet i USA osv. Som ni kanske vet så fick ju helsingborgstjejen äran att gå upp på scenen 3 gånger på fotbollsgalan 2009

Men när jag hör familjenamnet Seger så tänker jag på Helena Seger, alltså Zlatans fru. Tror ni dem är släkt?
Båda är blonda med samma efternamn, efter en snabb sökning på eniro.se så finner man blott 886 st med det namnet. 886 personer låter grymt mycket men det är faktiskt en väldigt liten grupp om man jämför med Sveriges befolkning på ca 9 miljoner invånare. Allt som inte överstiger antalet HIV-smittade är sällsynt

Mitt efternamn är väl också ganska sällsynt i Sverige, men varumärket Chidde i sig är inte sällsynt.. det är en raritet!! Hur många kineser av det manliga könet i Sverige tror ni har en hästsvans? :)







Helena



Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0