Tight ass!

Igår var jag på FitnessFirst och gjorde ett benpass, träna kväll var ingen bra idé... så mycket folk!? Man skulle kunna tro att alla har samma nyårslöfte som jag, härmisar!
Men det är kul på ett sätt, vid den rusningstiden ser man verkligen alla sorters människor även om det ibland betyder att man måste vänta på att vissa saker ska bli lediga :)

När jag kom ner igår såg jag värsta pinglan på löpbandet, hon hade förmodligen den mest perfekta kroppen mina ögon nånsin har skådat, lägg sen till ett sött ansikte och en blond hästsvans på det (=me in love)
Jag önskar jag kunde finna fler ord, men hon var så vacker

Men det slutade ändå med att jag vrickade på huvudet när jag gick därifrån.. herregud!
När jag kom ner var hon som sagt på löpbandet, redan då... ganska svettig. När mitt styrketräningspass började lida mot sitt slut (brukar ta 45-50 min) då står hon och stretchar. När hon sen hade stretchat färdigt går hon raka vägen mot crosstrainern för nästa omgång. Haaaallåja?

Hon har säkert drömkroppen många tjejer bara kan drömma om, men då är min nästa fråga: Mår hon bra?
Fysiskt: Ja, absolut.. men mentalt, knappast.
Man tränar ju för att kunna leva, nu är jag bara glad att jag såg ett liv utanför träningen
Den tjejen har förmodligen aldrig ätit en enda chokladcroissant i sitt liv, undrar om hon ens vet vad en chokladcroissant är för nåt.. jag säger som de brukar säga här i England: Poor girl... :)


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0