06:xx

Just nu gar det inte sarskilt bra for mig och mitt arbetslosa liv, bloggen uppdateras oftare an aldrig forr och varje inlagg innehaller ett eller tva gnall om hur miserabelt jag har det just nu. Inlagg utan gnall ar inlagg jag har gjort mitt yttersta for att undvika att skriva om amnet, men gnallet finns dar.. och nu valjer jag att skriva oppet om det

Klockan ar 6 pa morgonen och jag sitter fortfarande uppe och nattugglar, folk i Sverige har borjat ga upp for att gora sig redo innan jobb. Da ar det minsann illa :)

Pa fredag ar det exakt tva veckor sen jag slutade pa Y&A, nu pa nattkvisten sa har jag kommit fram till en mycket viktig poang: Att saga upp mig pa Y&A var ett valdigt enkelt beslut, men samtidigt var det ett mycket svart och tungt beslut att lamna foretaget.

Med det sagt sa kanske det blir en andring pa det, dagen efter mitt sista skift blev jag kontaktad av huvudkontoret och fragan var inte om jag ville ta tillbaka min uppsagning, de ville veta om jag skulle vara intresserad av att bli en del av teamet som kommer aterinviga ett stalle i London. Utan att avsloja for mycket sa kommer det har bli arets handelse i London inom branschen och alla tidningar i landet kommer att skriva om det nar de slar upp portarna igen

Imorgon ska jag pa mitt forsta mote med han som eventuellt kommer bli min chef framover, sa mer info om det kommer om ett par dagar... stay tuned. Tills dess bjuder jag pa lite nostalgibilder fran Y&A


Damen i kostymen ar direktoren pa Y&A, valdigt hard men oftast rattvis
De tva ovriga tjejerna och indiern i vit skjorta var mina narmsta vanner/kollegor





C gor lite cocktails at oss




Baren




Restaurangen (ovanvaningen)




Nonna's deli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0